Tervetuloa Siun soten ammattilaisten joukkoon

10.9.2018

Pohjois-Karjalan sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä järjestää julkiset sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut 14 kunnan alueella. Lisäksi kuntayhtymä järjestää ympäristöterveydenhuollon ja pelastustoimen palvelut Pohjois-Karjalassa. Alueella asuu noin 170 000 asukasta ja Siun sotessa on yhteensä noin 7800 työntekijää.

Tarjoamme Sinulle mielenkiintoisen työn suuressa ja kehittyvässä organisaatiossa!

Siun sotessa on haettavana 31.10.2018 mennessä LASTENTAUTIEN ERIKOISTUVAN LÄÄKÄRIN viransijaisuus

Tervetuloa iloisten ja ystävällisten ihmisten seuraan Pohjois-Karjalaan. Joensuun keskussairaalapalvelujen konservatiivisella palvelualueella lastenkeskuksessa on haettavana erikoistuvan lääkärin viransijaisuus, lastentaudit. Lastenkeskukseen kuuluvat sekä lastentaudit että -neurologia. Lastentaudeilla työskentelee ylilääkäri (lastenallergologi), kaksi apulaisylilääkäriä (neonatologi ja tuleva gastroenterologi) ja viisi erikoislääkäriä (mm. endokrinologi). Lastenneurologialla työskentelee ylilääkäri ja erikoislääkäri. Lisäksi 4-5 erikoistuvaa lääkäriä työskentelee koko lastenkeskuksessa. Uudet lastenkeskuksen tilat sairaalan J2-laajennukseen valmistuvat vuoden 2020 alussa. Keskussairaalamme on laajan päivystyksen sairaala.

Erikoistuvat lääkärit perehdytetään hyvin ja he työskentelevät erikoislääkärien kiinteässä ohjauksessa. Myös osa-aikatyö on mahdollista. Sairaala tarjoaa hyvät mahdollisuudet jatkokoulutukseen ja tieteelliseen tutkimustyöhön. Meillä on mukavat työkaverit, hyvä kollegoiden tuki, monipuolista osaamista ja tekemisen meininki.

Kelpoisuusehtona on terveydenhuollon ammattihenkilöistä annetun lain (559/1994) 4 §:n mukainen laillistus tai lupa toimia lääkärin tehtävissä.  Haemme lääkäriä, joka on kiinnostunut työskentelemään vähintään 6 kuukauden ajan ja on halukas päivystämään lastentaudeilla. Kielitaitovaatimus on suomenkielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito. Lisäksi edellytämme tartuntatautilain 48§:n mukaista rokotussuojausta.

Palkkaus määräytyy lääkärisopimuksen ja paikallisen linjauksen mukaisesti.

Viransijaisuus alkaa sopimuksen mukaan tai 1.2.2019 ja jatkuu sopimuksen mukaan. Viransijaisuus voidaan täyttää heti sopivan henkilön löytyessä. Sijaisuuteen valitun on ennen viransijaisuuden vastaanottamista esitettävä rikosrekisteriote, laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä (504/2002).

Lisätietoja antavat lastenkeskuksen ylilääkäri Tiina Reijonen p. 013 330 3768, tiina.reijonen@siunsote.fi ja apulaisylilääkäri Mari Juuti p. 013 330 3152, mari.juuti@siunsote.fi.

Tehtävään haetaan sähköisesti: www.siunsote.fi/tyopaikat

Siun soten työpaikat ovat savuttomia.

Joensuussa 30.8.2018

Pohjois-Karjalan sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä