Lastenlääkäripäivät, Kuopio

Aika: 6.-8.11.2018
Paikka: Kuopio

Suomen Lastenlääkäriyhdistyksen vuotuinen pääkoulutustilaisuus Lastenlääkäripäivät järjestetään Kuopiossa 7.-8.11. Kokouspaikkana on elokuvateatteri Scalan tilat Kuopion keskustassa. Koulutuksen ohjelma on erillisessä tiedostossa. Iltajuhla pidetään Sokos Hotel Puijonsarvessa, jonne on varattu majoituskiintiö osallistujia varten.

Ohjelmaa täydentää päiviä edeltävänä iltana 6.11. Baxter OY:n järjestämä pre-symposium, jonka aiheena on lasten ravitsemus. Tarkempi ohjelma löytyy liitetiedostosta.

ILMOITTAUDU TAPAHTUMAAN 17.10.2018 mennessä tämän linkin avulla

KOULUTUSPISTEET

Koulutusta haetaan teoreettiseksi kurssimuotoiseksi koulutukseksi Itä-Suomen yliopistolta seuraaville erikoisaloille: lastentaudit, yleislääketiede, lastenneurologia, lastenpsykiatria, lastenkirurgia, perinnöllisyyslääketiede, infektiotaudit ja kliininen immunologia

OSALLISTUMISMAKSU

Erikoislääkärit 350€/2 pv

Erikoistuvat lääkärit ja eläkeläiset 250€/2pv

Osallistumismaksu sisältää tieteellisen ohjelman, lounaat, kahvit sekä iltajuhlan.

Ohjeet osallistumismaksun maksamiseen saat netti-ilmoittautumisen yhteydessä.

MAJOITUS

Sokos Hotel Puijonsarvi

Osallistujat varaavat huoneensa numerosta 010 762 9500 tai sähköpostilla sales.kuopio@sokoshotels.fi. Muista ilmoittaa varaustunnus ”Lastenlääkärit 2018” huonevarauksen yhteydessä.

Majoitus huonetyypistä riippuen:

Yhden hengen Standard-huone 130,00 €/vrk, Kahden hengen Standard-huone 150,00 €/vrk

Hintoihin sisältyy majoitus, runsas buffetaamiainen sekä asiakassaunan käyttömahdollisuus.

Huonevaraukset tulee tehdä 5.10.2018 mennessä

OSALLISTUMISEN PERUMINEN

Peruminen veloituksetta 17.10.2018 asti, jonka jälkeen peritään puolet osallistumismaksusta. Mahdolliset peruutukset pyydetään tekemään sähköpostitse osoitteeseen jani.liimatta at kuh.fi

Majoituksen peruminen suoraan Sokos Hotel Puijonsarveen. Lastenlääkäriyhdistys ei vastaa majoitusperuutusten mahdollisista kustannuksista.

Antti Saari

antti.i.saari@uef.fi