Hae jäseneksi!

Voit hakea yhdistyksen jäsenyyttä täyttämällä hakemuslomakkeen. Yhdistyksen sääntöjen mukaan uudella jäsenellä tulee olla kaksi yhdistyksen jäsentä suosittelijana. Kysythän nimeämiltäsi suosittelijoiltasi etukäteen voivatko he toimia suosittelijanasi ja täytä heidän nimensä ja yhteystietonsa lomakkeelle, kiitos! Pyydämme nimeämiltäsi suosittelijoilta vahvistuksen ja käsittelemme hakemuksesi tämän jälkeen seuraavassa yhdistyksen hallituksen kokouksessa. Otamme sinuun tämän jälkeen yhteyttä.

Kerro koulutustaustasi sekä mahdollinen tutkimustyön aihe. Tarvitaan jäsenhakemuksessa.

Suosittelijanasi toimivan yhdistyksen jäsenen nimi ja yhteystiedot (sähköposti pakollinen). Tarvitaan vain jäsenhakemuksessa.

Kiitos hakemuksestasi! Olemme yhteydessä mahdollisimman pian.
Jokin meni pieleen. Koita hetken kuluttua uudestaan tai ole yhteydessä puheenjohtajaan sähköpostitse.